Iniciatíva, v rámci ktorej sa môže zjednotiť celý svet, s cieľom zvýšiť povedomie verejnosti o rakovine a upozorniť na dôležitosť primárnej či sekundárnej prevencie a zdravého životného štýlu.

Tak ako k letu patria zeleninové šaláty, zimu si len ťažko vieme predstaviť bez polievok. V zimných mesiacoch, kedy teplota vonku klesá niekoľko stupňov pod nulou, potrebuje naše telo nutne zahriať.

Nadácia britského „kuchára bez čapice“ učí deti v slovenských škôlkach a školách, prečo je dôležité jesť ovocie a zeleninu

Už ako deťom nám rodičia vždy hovorili, aby sme si nezabudli umyť ovocie pred jedlom. Mala by to byť od každého z nás úplná samozrejmosť. Ale viete kedy je ovocie naozaj správne umyte?

Všade naokolo sú vírusy a baktérie, vaše dieťa nervózne poskakuje a vy už máte všetkého naozaj dosť? Žiadny stres, väčšina rodičov malých detí je na tom rovnako a bojuje s tým istým problémom.

Nepríjemné až bolestivé pľuzgieriky v ústach sa nám často z ničoho nič objavia v ústnej dutine. Hovoríme o Aftoch alebo bežne to poznáme aj pod pomenovaním žaba. Afty veľmi často vedia potrápiť malé deti no nevyhýbajú sa ani starším osobám.

Chrániť si svoje zdravie a fyzickú kondíciu je to najdôležitejšie, čo pre svoje telo môžete urobiť. Starať sa o svoje telo až od momentu kedy pociťujete akútnu bolesť nie je najlepšia cesta.

Inhalácia je v súčasnej praxi rozšírenou metódou liečby dýchacieho ústrojenstva, tzv. respiračného systému. Je založená na vdychovaní aerosólu daného liečiva.

Asi každý si už zažil ten nepríjemný pocit, keď leží v posteli a nie a nie zaspať. Čím je to ale spôsobené? Myslíte si, že je to tým stresom naokolo? Alebo mobilnými telefónmi v blízkosti postelí?

Slovenskí stredoškoláci nechápu liekové riziko, môže im to poškodiť zdravie. Výskumníci Farmaceutickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave (FaF UK) sa zamerali na otázky bezpečnosti užívania liekov u adolescentov.

Možno aj vy patríte k ľuďom, ktorí si hovoria, že tento rok chcú na sebe zapracovať. Nie nadarmo sa vraví, v zdravom tele – zdravý duch. Dostať sa do formy však nie je možné bez správnej životosprávy a najmä dostatku pohybu.

Kyslá kvasená kapusta bola od nepamäti bežnou súčasťou slovenskej kuchyne. V dávnej dobe nesmela chýbať v žiadnej špajzy. Bol to nielen zdroj obživy, ale i vitamínu C, B3, B5, B6 a B12. Obsahuje tiež minerály a stopové prvky, najmä draslík, železo, horčík a zinok.

Odporúčame