Pohyb a fit

Spánok je pre mnohých obľúbenou víkendovou aktivitou, iní ho zas vnímajú len ako nutnosť. Sú dokonca aj takí, ktorí sú presvedčení o tom, že sú na tejto činnosti závislí. A ako ste na tom vy?

Každý máme toho v práci nad hlavu a práve cvičenie by malo byť vhodným odreagovaním sa od stresu, ktorý v práci zažívame.

Kĺby spájajú dve alebo viaceré pevné kosti a ich úlohou je zabezpečovať pohyb jednotlivých častí tela. Pohyb je našou každodennou súčasťou života.

Vyžaduje si vaša pracovná náplň, aby ste sedeli na stoličke najmenej 40 hodín týždenne, aj napriek tomu, že pracujete z domu? Zlé držanie tela na kancelárskej stoličke však môže spôsobovať niektoré nežiaduce vedľajšie účinky – bolesť krku, chrbta, kolien a bokov.

Prečítajte si ako sa motivovať k cvičeniu v druhej časti nášho článku.

Ako správne sedieť - častá otázka pre tých, ktorý pracujú za stolom. Rady ako sa predchádzať bolestiam a stuhnutosti nám priblíži MUDR. Tomáš Jakubík, ortopéd s najvyššou špecializáciou v odbore zo špecializovanej ortopedickej nemocnice Clinica Orthopedica.

Odporúčame