S pokojným svedomím môžeme vyhlásiť, že prospešné (probiotické) bakteriálne kmene vo vašom tráviacom systéme zásadným spôsobom ovplyvňujú vaše celkové zdravie.

Jar je síce v plnom prúde, ale na vás možno až teraz doľahla každoročná jarná únava. Jej prejavy sú rôzne, malátnosť či bolesti hlavy môžu viesť až k dočasnému fyzickému či psychickému vyčerpaniu.

Ukončenie fajčenia nie je jednoduché, no dôvodov prečo s týmto zlozvykom prestať je mnoho.

Tuky a oleje obsahujú mastné kyseliny. Ktoré sú nevyhnutné pre naše zdravie. Ako ich správne „namiešať“?

Kto si chce udržať zdravie a štíhlu líniu, ten by mal prijímať také množstvo kalórií, aké aj spáli. K optimálnemu spaľovaniu kalórií pomáha konzumácia kvalitnej stravy a cvičenie. Už pohybové aktivity miernej intenzity skvelo podporujú dobré fungovanie metabolizmu.

Na vývoj imunity vplýva množstvo faktorov - od zdravej výživy, cez pohyb na čerstvom vzduchu, až po psychickú pohodu. Imunitný systém je takmer neviditeľný, no je životne dôležitý a v súčasnosti je skloňovaný vo všetkých pádoch.

Hyperaktívny močový mechúr môže prekážať v práci, spoločenskom živote, pri cvičení ako aj počas spánku. Bez liečby môžu príznaky sťažovať váš každý deň neustálymi výletmi na toaletu.

Príroda regeneruje všetky vnemy a zmysly, ponúka množstvo krásnych zážitkov, ktoré umocňuje aj športovanie. Vo vysokohorskom prostredí však netreba podceniť kvalitnú turistickú výbavu a oblečenie. Ako sa pripraviť na dovolenku do hôr?

Na vašom tele sa nenájde miestečko, kde by nebol. Táto bielkovina vypĺňa všetky priestory medzi bunkami, doslova ich spája ako lepidlo, a preto keď začne ubúdať, nastávajú problémy.

Aj vy ste podľahli čaru jazdy na dvoch kolesách? Poradíme vám, ako maximalizovať pôžitok z bicyklovania a posunúť vašu kondíciu na ďalší level.

Jedným z najúčinnejších prostriedkov ako zamedziť alebo spomaliť šíreniu ochorenia je očkovanie.

Význam pohybovej aktivity spočíva v prevencii chorôb a odbúravaní stresu.

Odporúčame