Potraviny a výživa

Známa americká primárka neurológie dr. Suzanne O’Sullivanová je okrem iného aj autorkou knihy “Je to všetko v tvojej hlave”. Aj my veríme, že vzťah medzi mysľou a fyzickým telom je veľmi úzky. Práve preto sa na jarný detox pozeráme trošku inak. 

Na varenie alebo dochucovanie nemusíte používať len klasické oleje. Jednoduchým spôsobom si môžete pripraviť bylinkové oleje podľa svojej chuti.

Výroba domáceho cukru nie je náročná. Domáci výrobok vám výborne poslúži pri pečení alebo na dochutenie.

Ak si chuť byliniek chcete vychutnať aj v zime, skúste si vyrobiť bylinkovú soľ. Prečítajte si postup ako ju vyrobiť.

Kefír, jogurty či zakysanka patria ku kyslomliečnym výrobkom. Na trhu sú veľmi obľúbené a obsahujú viaceré zdraviu prospešné látky.

Sú výborným zdrojom omega 3, 6, a 9 mastných kyselín, vlákniny a proteínov. Konopné semienka majú silné účinky. Poznáte aké?

Máte zdravotné problémy a radi by ste ich natrvalo odstránili? Únava po jedle, zlé trávenie, či priberanie na váhe - to všetko môžu spôsobovať zlé stravovacie návyky. Ako ich odstrániť? Pomôcť vám dokáže výživový poradca. Poďme sa pozrieť na 5 dôvodov, prečo sa ho oplatí osloviť.

Naši predkovia grilovanie spoznali pravdepodobne po tom, čo blesk spôsobil lesný požiar. Trochu zvieracieho mäsa upečeného v tomto ohni bola pre nich voňavá lahôdka. Vtedy začali naši predkovia prichádzať na to ako manipulovať s ohňom pri varení jedla.

Vitamíny skupiny B sú, ako všetky ostatné skupiny vitamínov, dôležité pre optimálne fungovanie nášho tela. Tieto vitamíny pomáhajú zahnať únavu, ovplyvňujú výkonnosť a metabolizmus. Ako ich správne prijímať a ktoré vitamíny sú najdôležitejšie?

Menej známy včelí produkt, ktorý má pre organizmus neoceniteľné účinky. Poznáte včelí peľ?

Exotické ovocie s množstvom prospešných živín. Vyskúšajte sladké hurmikaki a dochuťte si ním šaláty, cestoviny alebo jogurty.

Ovocie, ktoré je nesmierne bohaté na živiny a pomáha pri regenerácii a hojení tkanív. O účinkoch ananásu sa oplatí vedieť.

Odporúčame