Pohyb a fit

Pandémia spôsobila, že fitnescentrá fungujú v obmedzenom režime. Pre mnohých ľudí je jediným riešením cvičiť doma. Chce to však veľké sebazaprenie. Ako sa donútiť cvičiť aj v pohodlí domova?

Prehnali ste to s ničnerobením a prejedaním sa? Aj pri karanténnych opatreniach sa dá zabojovať s kilami navyše. Dokonca zdarma a na čerstvom vzduchu. Začnite už od januára. Tu je sedem rád ako na workout v prírode.

Spánok je pre mnohých obľúbenou víkendovou aktivitou, iní ho zas vnímajú len ako nutnosť. Sú dokonca aj takí, ktorí sú presvedčení o tom, že sú na tejto činnosti závislí. A ako ste na tom vy?

Každý máme toho v práci nad hlavu a práve cvičenie by malo byť vhodným odreagovaním sa od stresu, ktorý v práci zažívame.

Kĺby spájajú dve alebo viaceré pevné kosti a ich úlohou je zabezpečovať pohyb jednotlivých častí tela. Pohyb je našou každodennou súčasťou života.

Vyžaduje si vaša pracovná náplň, aby ste sedeli na stoličke najmenej 40 hodín týždenne, aj napriek tomu, že pracujete z domu? Zlé držanie tela na kancelárskej stoličke však môže spôsobovať niektoré nežiaduce vedľajšie účinky – bolesť krku, chrbta, kolien a bokov.

Odporúčame